Re: Dziwoląg...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:31:11 MET

Adam Płaszczyca wrote:
> Wczoraj zaliczyłem opad szczęki etc.
>
> Nagle, nie wiedzieć czemu Rexx odmówił ładowania zewnętrznych funkcji.
> Dokładniej po restarcie uruchomienie skryptu powodowało, że rxfuncadd
> zwracało O.K. (czyli zero), ale następne jego wywołanie już dawało
> bład (rc=1).
> Po wielu mękach samo przeszło... Dziwne.

tez mi sie to kiedys przytrafilo, jak jeszcze serwer teamu na osie
chodzil. po ktoryms padzie, rxfuncadd niby bylo ok,
ale zaladowana funkcja nie dzialala. dopiero jak ladowalem
wszystko (loader funkcji z modulu) wowczas szlo. i tak to juz
zostalo do kompletnej rozsypki osa.

> BTW - czy ktoś nie ma czasem źródełek pascalowych do porównywania
> regular expressions?

nie widzialem czegos takiego. a nie prosciej perlem sprawe zalatwic?
przeciez perl na osa jest, i dziala calkiem sprawnie. sam probowalem.

znik.