Re: lista zgodnosci

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 14:30:29 MET

On Wed, 17 Dec 2003 14:17:58 +0100 (MET), Miklewicz Marek wrote:

>na liście jaką otrzymałem nie mogłem znaleść K. graf. Hforce 2 MX czy mimo
>to można ją w jakiś sposób uruchomić

A co to za cudo Hforce ???
Jeżeli chodzi o karty graficzne, to razem z eCS dostajesz wersję OEM sterownika SNAP.
Obsługuje lepiej lub gorzej (chodzi o wykorzystanie możliwości sprzętu) ponad 90%
chipsetów graficznych. Niejednokrotnie lepiej niż sterowniki dedykowane.
Adres do strony producenta : http://www.scitechsoft.com/products/ies/snap_industrial.html

Jeżeli zrobiłeś palcówkę, to SNAP obsługuje karty GeForce2 MX SĄ 100%.
Wersja poprzednia SNAP-a nazywała się SDD.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21