Re: Neostrada w OS/2

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_xxx.wp.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 18:52:05 MET

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion_at_oldfield.org.pl> napisał w wiadomości

> A po cholerę Ci taki kiepski produkt jak neo?
To chyba nie jest odpowiedź na pytanie?

Może po prostu kolega nie miał innej możliwości?

A może mógłbyś dogadać się z sąsiadem/sąsiadami i zamiast neo+ na 1 osobę
złożylibyście DSL'a + mały switch (ostatnio widziałem 5-cio portowe za 80zł)
z tepsy który ma standardowe wyjście Ethernetowe?
Już na 2 osoby chyba się bardziej opłaca niż Neo+ na 1, o ile pamiętam ceny.

Pozdrawiam
PR