Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:18:37 MET

> 1. W BIOS-ie ustaw, że system is NON PnP
> 2. Przy starcie eCS naciskasz Alt-F1, a następnie wybieraszF5 - enable full
hardware detection
> 3. Jeżeli dalej się wiesza, to przy ponownym restarcie naciskasz Alt-F4 i
potwierdzasz ładowanie
> każdego kolejnego sterownika klawiszem. W ten sposób dowiesz się na czym się
wieszasz.

Więc jest tak:

gdy pokazuje się smstart.exe z pytaniem czy kontynuować komputer wydaje
przeciągly głos.
można potwierdzać kontynuację jescze przez linijki z

logdaem.exe
epwrout.exe
mididmon.exe
i na pmshell.exe staje i koniec :(

próbowałem niektóre pomijać ale cały czas staje na pmshell.exe. Sterowniki
modemu wszystkie prawidłowo się załadowały wiele linijek wcześniej.
W biosie mam ustawione PnP OS installed na NO.
Po odłączeniu modemu niby wszystko startuje że nie wiem co to moze już być. Może
podczas instalacji coś za wiele zainstalowałem. Do tej pory jak instalowałem eCS
zawsze domyślnie instalowały mi się sterowniki SIO i potem ręcznie je wywalałem
i uaktywniałem com-y ręcznie. Może to jednak problem z irq bo przedtem wszystko
genialnie chodziło do chwili gdy podłaczyłem ten kontroler usb :(