Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 10:04:23 MET

> "Witek" <neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Jedna opcja w biosie u mnie powoduje właśnie podobny efekt. Kiedy właczę
> to nie działa mi sieć i system nie jest skory do współpracy...
> Niestety nie pamiętam jak się to nazywa. To chyba coś w integrated
> periperials.
>
> --
Ale co to może być ??? Jedyne co tam moze być zwiazane to może:
Onboard FDC Controler Enabled
Onboard Serial Port 1 3E8/IRQ4
Onboard Serial Port 2 2E8/IRQ3
UART Mode Select Normal

Już sam nie wiem co to moze być :( Czemu akurat tylko pod eCS jest taki problem.
Pod innymi systemami pod każdym możliwym slotem wszystko chodziło OK. I pod eCS
wcześniej też. Pomocy :(

Pozdrawiam Witek