Re: Klopot z usuwaniem plików

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 09:01:59 MET

Wojo wrote:
> Jak usunąć plik z rozszerzeniem*avi?Przy próbach usunięcia pojawia się
> komunikat,że plik jest używany...i oczywiście nie ląduje w koszu.
> Pomocy-najlepiej na priva.

sprobuj przeladowac system. ale multimedia po ponownym starcie znowu
moze ten plik otworzyc. w takim przypadku musisz przy bootowaniu
wcisnac F1 (lub F2 nie pamietam), i jak sie pojawi menu
to wybierz opcje trybu tekstowego. po odpaleniu kasuj, i zrestartuj.
ja czasem takie przypadki miewalem z niestandardowymi MPEG.

znik.