Jak pozbyć się eCenter w eCS ??

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 19:48:20 MET

Witam
Jak pozbyć się eCenter w eCS ?? To znaczy wywaliłem go ze startupa ale jak
dojadę do krawędzi pulpitu kursorem znowu wypływa :( Zdecydowanie wolę
eComCenter a poza tym eCenter przypomina mi za bardzo system przez który jestem
gwałcony przez 8 godzin w pracy i w domu na prawdę bym chciał już odpocząć i nie
chcę żeby co kolwiek przypominało ten badziew od bila :))) A tak naprawę to tak
się już przyzwyczaiłem do Warpa że bary programów na pasku po prostu mi
przeszkadzają. Dlatego pomocy jak się pozbyć tego winshitopodobnego czegoś. Chcę
spowrotem mojego warpowego eComCenter. Owszem mogę go mieć w każdym momecie ale
dwa paski to za wiele, bo eCenter po mimo że go nie uruchamiam i tak się pojawia :(