Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 18:42:40 MET

> Wszystko zależy skąd jest fix. Tak naprawdę to małe logo jest zaszyte w pliku
os2krnl
> i w zależności, skąd jest fix jest tak lub tak. Miałem kiedyś nawet mały
programik, który
> to zmieniał w jedną lub drugą stronę.

Fix był z ecomstation.com os/2 tam może sobie być jest mi wszystko jedno ale
po zafixowaniu mam wrażenie że system ma pewne problemy. Potrafi się zwiesić :(
czego nie robił przed zafixowaniem nawet wtedy gdy uruchomiłem 10 programów i
jednocześnie nagrywałwem cd i byłem w internecie. Może przez to że nie
pozwoliłem żeby fix podmienił pliki na starsze wersje.