Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 13:41:15 MET

KGB wrote:

> Mylisz sie. Po pierwsze FireWire to efektynie 800 MB/sek, zas USB2 to
> polowa tego. Pozatym z testow jakie kiedys robilem USB2 realnie
> wyciagalo niewiele ponad polowe tego (przy kopiowaniu duzych plikow),
> zas przy wielu malych pliczkach transfer spadal nawet i bardziej.

to o czym piszesz, to transfery realne. niestety to sie zgadza.
tyle ze wysycenie polaczenia jest niewielkie, bo nie jest
wykorzystane cale dostepne pasmo. problemem jest zla implementacja
wyzszych warstw w systemach operacyjnych, czyli poki co fireware
wygrywa. wiadomo tez, ze jest fireware2 ktore jest znacznie
szybsze od usb2. tylko kto tego uzywa? :)

> To niczego nie dowodzi.

dowodzi, oj dowodzi. usb2 po prostu juz masz,
a do fireware musisz karte dokupic.

> Szczerze w to watpie. Nie sadze by jakis liczacy sie producent zechcial
> z tego standardu skorzystac bo wie czym to grozi. USB2 w porownaniu z
> FireWire w przypadku kamkorderow czy innych urzadzen multimedialnych
> jest niestety do dupy.

tak wiem. chodzi o implementacje. zreszta pozyjemy zobaczymy.

znik.