Re: Temperatura a niestabilnosc

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 10:10:18 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Mam dosc mocno grzejacy sie procesor - przy seti odpalonym na cala noc moze on
> dojsc do 57 stopni, a wtedy... OS/2 zwisa na twardo. Nie jestem przekonany, czy to to,
> bo mam pare innych problemow, ale wydaje mi sie to prawdopodobne...

Temperatura nie ma większego znaczenia dopóki utrzymuje się w normie dla
procesora. 57 stopni to znowu nie jest tak dużo, ja też miałem takie
wartości jak się bawiłem przetaktowywaniem mojego Athlona. Przy okazji -
przetaktowanie (niemałe bo ze 1463 na 1826 MHz ;-)) też jakoś specjalnie
na OS-ie wrażenia nie robiło, żadnych zwisów, trapów nic.
Moim zdaniem szukaj gdzie indziej, taką temperaturą proca możesz się nie
przejmować.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl