Re: APMowy shutdown

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 03:13:39 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Czy jest jakies narzdko pod /2, ktore spowoduje (co tu duzo mowic, jak w
> windozie) wylaczenie komputera po shutdownie?

Kiedyś też szukałem tego i udało się mi znaleźć, gdzie już nie pamiętam.
Na pewno w XWorkplace jest całe oshutdownienie ;)
Standardowo w eCS jest instalowane i dobrze. Jak chcesz to mogę tak w
ogóle podesłać Ci swoje apm.sys'e :)

> BTW. nie znalazlem nigdzie w APM/2 opcji zatrzymania dysku... Nie za bardzo
> sie w tym orientuje, ale czy on robi to przy suspendzie, jezeli dopuscimy w
> biosie taka mozliwosc? A moze w ogole tego nie robi i robi to jedynie BIOS?

On sobie chyba olewa bios. Jak masz ochotę wyłączać dysk to pobaw się
sterownikiem do dysku. Jest tam z deka opcji ku temu. Sam wyłączyłem
wszystkie bo mnie denerwowały ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564