Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 01:37:36 MET

> Spróbuj czymkolwiek otworzyć ten port gdzie siedzi modem?
>
> Miałem taki sam problem pod eCS 1.0 u siebie.

No i klikam wreszcie z pod eCS :) Nie wiem co to było ale na samym początku
instalowałem sterowniki z CD2 i nie działało, a teraz te same sterowniki
pobrałem z www.ecomstation.com i działa !!! Ale już chyba nie dojdę co było
przyczyną. Oby działało cały czas. Nie wiem już teraz tylko dlaczego moja
sieciówka się w tak przedziwny sposób gryzła z SB Live ??? I czy innym Cinema
wyświetla obraz tylko czarnobiały z pod fly video98 ?
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam Witek