Re: Temperatura a niestabilnosc

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 00:39:12 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Czy wy macie jakies doswiadczenia z temperatura, przy ktorej OS/2 zwisa?
> Wydaje mi sie, ze kiedys nie zwisal, a robil TRAPa...

Mój procesor ma około 35 stopni przy normalnej pracy. Kiedy dużo korzystam
z niego to temperatura osiąga do 45 stopni.

Co do podtaktowywania - da się, ale skromnie i niewiele, kilka MHz. Mi
system strajkuje zazwyczaj już przy starcie, winda idzie normalnie, ale
os/2 buntuje się już przy kilku MHz, choć temperatura na procku nie
przekracza nawet 50 stopni :/ Ale nic.. :)

Objawy zwisów w takich wypadkach:
+ przy łądowaniu jądra zwis
+ przy ładowaniu czegokolwiek trap
+ czasem jak tak wiele nie jest podtaktowane to nie może wejść do grafiki
+ czasem po prostu zwis
..koniec końców - nie warto podtaktowywać.

Co do Twoich objawów to coś takiego miał mój brat po zainstalowaniu eCS.
Chodziło i chodziło, a jak brat zostawiał na noc to rano zastawał
zawieszony. Przyczyną okazało się być coś w TCPIP - nawet fix do tego
wyszedł. Gdzie i jaki to nie wiem. Ja na podobnym sprzęcie i z tej płyty
nie potrzebowałem tego. ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564