Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (nero_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 20:25:26 MET

> A spróbuj wziąć COM.SYS i VCOM.SYS z Warpa.

Raczej tego nie mogę zrobić bo mam teraz eCS. Bym musiał wywalić eCS
zainstalować warpa skopiować te pliki i spowrotem instalować eCS :(
Wygląda to tak jak by modem po prostu nie żył. Ale działa pod innymi systemami.
Programy testujące nie mogą się porozumieć z modemem pod eCS. Może coś z
przerwaniami ?