Małe pytanie

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 11:48:09 MET

Hej

W sumie nic wielkiego ale rzecz jest wkurzajaca trochę. Nie pamiętam
kiedy ale przy okazji jakiś zmian (fixpack?) zrobiło się tak ze przy
zamykaniu systemu proces nie dochodzi do końca. Zamyka się pulpit,
pojawia się napis "Plese wait, shutdown in progress", do tej pory jest
ok. Potem powinno się pojawić "Shutdown completed" ale się nie pojawia.
Zostaje niebieskie tło z "please wait". CAD działa, wyłączyć kompa można
  beż żadnych przykrych niespodzianek typu rozjechanie filesystemu,
czyli zasadniczo wielkiego problemu nie ma. Ale zastanawia mnie skąd to
się wzięło. Jakieś pomysły?

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl