OS2

Autor: KK (k_konopacki.bez_at_tego.gazeta.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 09:19:49 MET

Witam

Jestem studentem informatyki. Interesują mnie zagadnienia związane z
różnymi systemami operacyjnymi, ich historia, różnice pomiędzy kolejnymi
wersjami.

O ile o Windowsie i Linuxie, wszędzie pełno informacji i wszędzie ich
pełno, o tyle o OS/2 nie słyszałęm prawie nic.
Nie widziałem też na oczy tego systemu.
Bawiłem się BeOSem, systemem z MACa, Windowsami 1.0 i 2.0 (pamięta
jeszcze ktoś takie ? ), a OS/2 jak poszukiwałem, tak poszukuję.

Zwracam się do Was, drodzy grupowicze, z prośbą o podesłanie mi jakiegoś
linka skąd mógłbym ściągnąć, choćby starą jak świat wersję tego systemu.
Prosiłbym rónież o podanie adresów jakiś ciekawych stron na temat OS/2.

Z góry serdecznie dziękuję za okazaną pomoc.

--
Pozdrawiam - Krzysiek (KK)
http://cpu-museum.prv.pl