Re: out of topic: zalety usb

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 11:30:52 MET

Użytkownik "KGB" <rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl> napisał w wiadomości
 aa jeszcze mi jedno umknelo :)
>[...]
> Hahaha. Masz mala wyobraznie w takim razie. A co powiesz np. na
> komputery ktore dzialaja tylko w sieci i takie wynalazki jak CD nie sa
> potrzebne? Nie istnieja? A moze DOS na nich jest zainstalowany??? Czy ty
> udajesz czy na prawde tak mowisz zeby mowic?

rozumiem ze mowisz o duzych firmach gdzie lepiej zeby CD i floppow nie bylo
bo uzytkownicy by za duzo mogli, a jak padnie system to przychodzi pan
zabiera kompa i przynosi po jakims czasie cudownie ozdrowialego?

Bo w normalnych warunkach to ciezko jest zainstalowac system bez CD i
flopppa...
(a jak mam go miec ale w szafie, to rownie dobrze moge juz w kompie ;> nei
bede tracil czasu na wkladanie za kazdym razem jak ktos mi cos przynienie)

EOT
Ihs