Re: beep

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 01:07:34 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Ustawic zapewne moge wiele, ale tu nic nie ustawialem... Stad sie pytam. Thx.

Fakt faktem - beepa z błedów dyskowych nie wyłaczysz chyba (choć może beep
systemowy to po prostu i tu można go wyłączyć). Charakterystycznym dla
błędów dyskowych u mnie zawsze było, że system na chwilkę stawał wtedy i
ten beep jest troszku inny, jeśli gdyby nie ten beep wszystko było w
porządku to bym się zastanawiał co Ci bzyczy innego heh ;) A jak
wspominałem byle finish downloadu można nawet ubeepować ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564