Re: out of topic: historia glupoty ludzkiej, czyli ku przestrodze

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 13:34:39 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> W sumie bedzie krotko... Postanowilem upgradowac sprzezt z K6 na Athlona...
> Procesor, plyta, sila rzeczy obudowa, chlodzenie no i niebawem RAM... Myslalem ze
> przynajmniej kartke graficzna moge zachowac, gdyz nie potrzbuje super osiagow 3d i
> moj matrox g200 w pelni mi wystarczal...
>
> No i sie niestety bolesnie przekonalem, ze agp 2x to nie to samo wejscie co 8x...
> Powitalem starego tsenga na PCI ponownie...
>
> Zapewne bede go meczyl dluzszy czas, bo chyba rozsadna karta graficzna teraz to

za 400zl kupisz oryginalna nvidie geforce 5200 z magistrala 128bit i
128mb ramu, bez bicia sie ze sprzedawca o cene.

znik.

> Wniosek: nie myslec, ze zna sie na komputerach, jezeli ostatnia zmiane robilo sie pare
> lat wczesniej :/

wniosek jest inny. jesli w ciagu roku lub poltora nie planujesz robic
upgrade, nie planuj upgrade wogole, tylko wymiane calego pudla.
niedlugo sie okaze ze nie bedzie gdzie podpiac ideka, bo wszedzie sata
bedzie.

znik.

btw. sata ma teraz 160mb. udma to max 133mb. a juz zaczynaja wprowadzac
sata 400, ale to tylko w bardzo drogich konstrukcjach.