Re: out of topic: zalety usb

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 03:59:05 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Eeee, wydawalo mi sie, ze takie po 128 MB, czy moze nawet 256 o potrafia w
> granicach 200 zl kosztowac... CZyli jak nagrywarka ;) A zastosowanie jest
> jednak inne - raczej nie archiwizujace...

To jest mało? Eeee... jak dla mnie to jednak dość spory wydatek. Już
najbardziej się opłacają dyski z lapciaków z interfejsem pod usb -
kosztuje takie od 500zł do 2000zł ale ma się za to dobre kilka GB, a nie
kilka MB :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564