Re: out of topic: zalety usb

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 08:00:09 MET

On Wed, 19 Nov 2003 21:00:43 +0100 (MET), Jan Waliszewski wrote:

>Jeden z argumentów pochodzi prosto z rynku: coraz więcej systemów jest wyposażonych TYLKO w USB, warto
>np. zaobserwować tę tendencję w notebookach (brak portów COM i LPT w nowych modelach, stacje dyskietek
>również są podłączane w ten sposób). Jest już trudno znaleźć (myślę o nowym sprzęcie) bardziej
>klasyczne konstrukcje z wymienionymi interfejsami.
>
> Jan N. Waliszewski

A pseudostandard PC-99 przewidywał również brak dyskietek.
Ale spróbuj coś wysłać z Płatnika bez napędu dyskietek :-)))
Jakoś nie widać, żeby np.rynek drukarek posiadających tylko port USB
strasznie się rozwijał. Niestety, życie pokazało, że USB nie jest panaceum.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21