klawiatura/mysz radiowa ewentualnie USB

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 21:54:11 MET

no wlasnie, skoro juz wyszedl temat takich rzeczy...
  jak to jest z klawiaturami/myszami radiowymi pod OS/2? potrzebuje to to
specjalncych sterownikow czy dziala normalnie?
  a klawiatury/myszy na usb.. hm tak mnie zastanawia, dos tego w takim razie
nie obsluzy? a jak mi sie system nie zaladuje (albo np sterownik do usb
wykrzaczy) to tez nie mam klawiatury wtedy? :)

pozdrawiam
 Ihsiak