Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 14:20:22 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Czy ktos moze mi podac jakies zalety przesiadania sie ze sprzetem na usb? Tzn. w
> niektorych przypadkach powod jest oczywsity - transfer. Ale np. w przypadku myszy
> czy klawiatury... ma ot jakies zalety?

jak przejdziesz z mysza na USB, to zwolnisz przerwanie z seriala lub
ps2, ktore to przerwanie mozesz uzyc do innych celow, np. obsluzysz
dodatkowa karte. przerwanie klawiszy jest niestety nieodzyskiwalne.
poza tym sprzet usb jest bardziej wypasiony. wiecej konfigurowalnych
przyciskow itp. a co do myszy, to jak bym sie przesiadal
to juz bym pomyslal o bezprzewodowce, koniecznie radiowej.
bo podczerwona nie do konca dziala tak jak sie chce.

znik.