Re: eCs przez mensys/infokub?

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 18 Nov 2003 - 19:01:29 MET

On Tue, 18 Nov 2003 18:30:47 +0100 (MET), Bartosz Tomasik wrote:

>Dzien dobrywieczor :)
> Pytania glownie do pana Leszka, jako ze kupowal on juz w mensys eCS'a (ale
>na liste, bo moze ktos jeszcze bedzie zainteresowany):
>- czy ichniejszy VAT nas tez dotyczy?

Do 1 maja 2004 NIE.

>- jesli mam karte kredytowa moge zamowic bezposrednio z mensys czy sa jakies
>'miny' po drodze?

Jedna - trzeba zrobić odprawę celną.

>- czy da sie zamowic przez InfoKub (jaki jest wtedy koszt takiego
>zamiowienia)?

5% marży + około 200-250 zł koszty odprawy niezależne od wielkości przesyłki
+ podatek VAT (nasz polski niestety obowiązuje).

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21