Re: Apache

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 13:10:46 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.WYTNIJ.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> I bardzo slusznie. Tylko, jak juz napisalem, mialem dosc negatywny stosunek
> do apacha (jak i do wielu innych "produktow" unixowych), dlatego takiej
> zmiany nie porownywalbym z zamiana os2 na windowsa, a raczej linuxa na os2 ;)

Przykłąd z zmianą jest tu tylko tak na zachętę. Dla mnie os/2 jest
najlepszym systemem więc zmiana na cokolwiek innego jest negatywnym faktem
:>
Dalej jednak poszukuję rozwiązania. Po godzinie walki z zmiennymi
trzymającymi nazwy katalogów tymczasowych dalej nie widzę jakiegoś wyjścia
z sytuacji :(
Napisałem na server-side, jednak na razie nikt nie odpowiada. Mam nadzieję
że nie przyjdzie mi znów czekać na kolejną wersję apache czy PHP jak
kiedyś ;-)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564