Re: Serwerek newsów

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 11:23:37 MET DST

Ninik wrote:
> Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> (..)

> No właśnie, nie wszyscy umieją takie cuda :)
> BTW siakieś manuale do REXXA poza tym systemowym? taki dla (t)opornych? ;)

jesli chodzi o rexxa, to ja czytalem tylko many systemowe.
one sa naprawde wystarczajaco przejrzyste i wyczerpujace (temat nie
programiste:)
oczywiscie w manach nie ma wielu niuansow, ktore sie odkrywa dopiero
przy praktycznym uzywaniu jezyka.

a ja ze swojej strony i tak polecam instalke perla. przynajmniej
wiadomo co, jak i kiedy.

znik.