Re: EKG\2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 17:46:07 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Czy jest to jeszcze gdzieś dostępne ?
> Link podawany przez Przemka w jego postach jest nieaktualny.

Mogę Ci przesłąć najnowszą wersję - znaczy najnowszą czytaj taką która
była najnowsza według Przemka. TEn niestety nie odzywa się do mnie choć
chciałem wziąć się za dokompilowywanie EKG, ale to chyba jednak jeszcze za
trudne dla mnie zadanie. A szkoda bo ostatnia wersja ma kilka ciekawych
usprawnień :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564