Re: Serwerek newsów

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 14:03:29 MET DST

Ninik wrote:
> Adam P?aszczyca <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Właśnie o tym co pisał kolega z boku - wkurzało niemiłosiernie to że się
> nie chciał za bardzo synchronizować jak powinien... Do tego ręcznie trzeba
> było puszczać mu upload i ręcznie synchronizacje z bazą, oj nie tak sobie
> to wyobrażałem jednak i dlatego w końcu olałem..
>
> Aaa... no i miałem spore problemy z postingiem, znaczy wysyłał posty na
> grupy na nim, ale... tylko na niego - dalej w świat już nie szło ;)

bo to trzeba inaczej zrobic. trzeba mu zdefiniowac spooler
postow wychodzacych. wszelkie posty ktore piszesz, sa upychane w takim
katalogu. potem trzeba skryptem wypychac to na prawdziwy
serwer newsow, symulujac przegladarke. w katalogu gdzie byl changi,
byly tez programy do wysylania artykulow z changiego. ale niebardzo
dzialaly, tak ze sie podpieralem rexxowymi skryptami wlasnej roboty.
byla to straszna tymczasowka.

znik.