Re: Bezprzewodowy internet.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 18:17:47 MET DST

On Tue, 21 Oct 2003 17:58:44 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>
>Witaj.
>
>Było swego czasu na os2Voice dokładnie pokazane które d-linki umią w oesie
>być. Ciekawe jest to, że nic innego o nich że istnieją nie wiem :/ A
>szukałem :/ No ale nic. Jeśli interesują Cię karty Wifi pod os/2 to mogę
>Cię skontaktować z twórcą sterowników pod netgear'a pod os/2, który swego
>czasu obiecał mi wysłać do Polski kartę (za 200zł+przesyłka) czyli nie tak
>drogo.

Jedną kartę już mam (ORiNOCO silver) ale są z nią dziwne problemy.
Jestem już w kontakcie z Jensem Glathe, który pisze sterowniki do kart ORiNOCO
i PRISM. Poza tym zamówiłem w Mensysie kartę Jacaranda, powinienem ją mieć
w tym tygodniu.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20