os2 i 2 karty sieciowe

Autor: MaxBo (maxbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 23:20:59 MET DST

Witam
Mam maly problem ze skonfigurowanie TCP/IP na obydwu kartach sieciowych.
Wg mnie karty sa zainstalowane prawidlowo i w momencie kiedy tylko do jednej
(obojetnie ktorej) przypisze protokol TCPIP na tej dziala bez zarzutu, ale
jak skonfiguruje go na obu to niestety widoczne sa tylko adresy przypisane
do obu inerfejsow a niestety nie ma wyjscia poza serwer. czy moze ktos sie
zetknal z takim problemem i moglby mi pomoc. Bede bardzo wdzieczny.
System to os2 v3 na maszynie IBM Integrated Server 390

Pozdrawiam Tomek.