Problem-Spam z MS

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 05:55:30 MET DST

Od ponad tygodnia moja skrzynka zapychana jest chłamem proponującym mi
niesłychanie potrzebny upgrade MS i niezbędne uzupełnienie A-Vir
(oczywiście MS. Adresy nadawców powtarzają się i wygląda na to, że coś
generuje te maile. Jak narazie ograniczyłem pobieranie poczty do
określonego wymiaru przesyłki, lecz dzisiaj i tak odebrałem tego ponad
170 szt. Żadna z tych przesyłek nie jest adresowana do mnie. Czy można
ustawić starą netszkapę tak, by odbierała tylko to co adresowane jest
bezpośrednio do mnie a resztę na serwarze poprostu kasowała?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl