Instalacja OS/2

Autor: Onet (jarsoft_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 09:03:23 MET DST

Witam.

Jestem nowy na tej grupie. Nigdy nie instalowałem OS-a, a chciałbym się nim
pobawić i w związku z tym mam pytanie. Zostały mi po serwerze IBM-a płyty z
OS-em 2 Warp 3, tyle że nie są to płyty bootowalne. Jak w OS-ie tworzy się
dystkietki instalacyjne. Na płycie mam katalogi, DISK_0, DISK_1 itd. w
których są pliki instalacyjne, ale nie wiem jak zrobić, żeby utworzyć z tego
dyskietki instalacyjne. Samo przekopiowanie zawartości katalogów na
dyskietki nic nie daje.
Jak utworzyć z tego dysk systemowy ?

z góry dzięki za odpowiedź.

YARO.