Do programistów - kompilacja GCC

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 07:50:43 MET DST

Witam,

Próbuję przenieść pod OS/2 pewien program napisany oryginalnie dla
SGI, ale potencjalnie powinien dać się kompilować pod czymkolwiek
(przynajmniej tak to wygląda w makefile)

Po drobnych przeróbkach w źródłach (brakujące funkcje w emx lub
funkcje o nieco innych nazwach) i w makefile udało mi się ten program
skompilować. Niestety dostałem exe, który się nie uruchamia. Nie
wykonuje się nawet pierwsza instrukcja z main(). W gdb wygląda to w
ten sposób, że zatrzymuje się na "{" od main() i pisze, że "Program
received signal SIGSEGV, Segmentation fault".

Nie wiem co z tym dalej zrobić. Źródła są mieszane C, C++, ale
większość ma składnię C pomimo tego, że wszystkie pliki mają
rozszerzenia cc.

Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?
Jakiś problem z linkowaniem?

Marek