Re: Bezprzewodowy internet.

Autor: Wojciech Smagowicz (wsmag_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:08:10 MET DST

Ninik wrote:
> No tak, a powiedz czy na św. Marka mam spore szanse na odbieranie tego? Na
> owej ulicy raczej zamieszkam więc muszę szukać czegoś dla siebie.
Trudno powiedzieć. Teoretycznie to może się udać, lecz zależy od tego,
na którym piętrze, od której strony masz pokój z kompem, czy są grube
śćiany nie tylko u ciebie, lecz i na drodze pomiędzy Rynkiem a Tobą, jak
jest ustawiona żelazna krata w sklepie na przeciwko i.t.p. - jednym
słowem niewiadoma :-( . Najlepiej było by złapać jakiegoś notebooka z
WiFi na pokładzie i sprawdzić dośwaidczalnie (choćby zpod lufcików) czy
i jak chodzi.
Jeżeli mówisz o powzechności kart na Realteku to chyba masz na myśli
normalne karty sieciowe, a nie bezprzewdowe - to są RÓŻNE rozwiązania.

--
                               Wojciech Smagowicz (ZIWK)
                                       GG 5965859