Java 1.3

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 15:36:30 MET DST

Witam
Ano wzięła się i wywaliła. A wywaliła się w sposób tak perfidny że po
pierwsze nie działa co powoduje że np. nie mogę uruchomić LVM w trybie
graficznym, browser się natychmiast wykłada przy jakiejkolwiek wzmiance
o javie. Mam na płytce z CP instalację tej javy ale proces instalowania
kończy się długim piszczeniem i komunikatem ze zainstalowno pomyślnie -
oczywiście nie działa dalej. Przypuszczam że po prostu nic nie instaluje
stwierdzając że już jest nowsza wersja w kompie.
Co gorsza próba wyinstalowania tego badziewia kończy się totalnym zwisem
komputera.
Najnowszej wersji ściągnąć nie mogę bo moje SC wygasło a jeśli już
miałbym na coś wydawać forsę to raczej na ECS.
Co z tym dziadostwem zrobić? Jest jakiś sposób żeby wyinstalować to
ręcznie? Przypuszczam że samo skasowanie plików może nie pomóc.
Jeśli ktos wie jak to wywalić, albo ewentualnie ma najnowszą wersję tego
barachła (nowsza jak przypuszczam mogłaby się zainstalować) do
udostępnienia to byłbym wdzięczny.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski