Re: Bezprzewodowy internet.

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 10:48:48 MET DST

> Lista obsługiwanego sprzętu:
> http://www.os2warp.be/index2.php?pageid=2&sub=9
>
> Tylko nic z tego nie rozumię. Dalej nie mam odpowiedzi na najprostsze
> pytanie: czy kupię coś w pl bezprzewodoowego na 802.11b i czy mi to
> zadziała w KRakowie na 123internet.. :/
> W pl znajduje karty to 90% to na realteku, o ktorym nawet nie słyszeli na
> tych stronckach :)
Jako że temat jest rozwojowy :-) poszukałem trochę i z listy znalazłem w
komputroniku
adapter PCI do karty PCMCIA Linksys'a:
Linksys WDT11 PCI-slot-Adapter do tego karta WPC11 , tylko trochę drogo
wychodzi.
Chyba że masz notebooka.

Czy ktoś z grupowiczów ma namiary na taki punkt dostępowy w Gdańsku lub
okolicach?

Pozdrawiam
Przemek