Bezprzewodowy internet.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 12:05:08 MET DST

Witam.

Myślałem że nie będzie z tym problemu i będę spokojnie na kabelek, ale
pojawił się wielki problem z tym :/ Otóż Ostatecznie zapewen będę mieszkał
na niedaleko rynku (na św. Marka) w Krakowie. Oczywiście bardzo ważnym
jest tu fakt dostępu do internetu. W tym temacie jestem dość mocno zielony
i nie wiem jak to będzie w tamtym miejscu. Jednak zainteresowało mnie coś
takiego:

http://www.krakow.pl/miasto/123internet/
http://www.123internet.pl/123.html?lang=PL_pl

Prawdopodobnie jeszcze będę w zasięgu tego ustrojstwa. Stąd też pytanie
jak to się ma do eCS? Czy są spore szanse na uruchomienie tej usługi na
takim komputerze? Niestety chyba już nie bardzo mam czas na to by coś
znaleźć sobie jeszcze jakieś mieszkanko do tego czasu, a to jest z powodów
niezależnych zmienione :(

Do tego sterta dodatkowych pytań:

+ jak tu będzie z sprzętem? mogę sobie kupić tak ło cokolwiek?
+ na co zwracać uwagę?
+ gdzie w internecie coś takiego znajdę?
+ do których kart na pewno są sterowniki?
+ czy będzie możliwe obsługiwanie ewentualne karty takiej i dodatkowo
zwykłej?

Proszę, pomóżcie bo to dość ważne dla mnie teraz. Niestety sytuacja jest
gwałtowna i niezamierzona więc nawet nie wiem co sobie o tym myśleć. Tyle
jedynie mogłem znaleźć na razie na ten temat. Bardzo mi zależy na tym żeby
jakoś to działało.

ps. swego czasu było takie fajne ustrojstwo jak High rate wireless driver
for eCS/os2 na software choice. Czy on mi wystarczy? Ściągnąłem go przed
chwilką i z tego co widzę obsługuje: Intel 82544, 82540 Based Controllers,
czy coś takiego jest u nas dostępne? I jak to będzie akurat w parze z
123internet?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564