JFS - pierwszy zgrzyt...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 23:41:17 MET DST

Witajcie..

No i stało się, JFS zrobił mi psikusa :/ Miałem ja sobie dysk ileś(już)set
GB. Miałem na nim wolne kilkanaści GB, nagle po restarcie wszytsko
zapchane. Dziwi mnie to bo było tam miejsca dużo. Po przeliczeniu
wszytskiego okazuje się że niby rozmiar podkatalogów zgadza się z całym
miescem.

Chkdsk uruchamia się, sprawdza się okropnie długo i mówi że nie może nic
naprawić jak dysk jest z literką.. tylko jak mu zrobić bez literki żeby
wyleczył?

Jeszcze jedno... jak zrobić żeby pokazał mi wszystkie pliki, powiedzmy
powyżej 1GB na dysku?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564