Re: karta dźwiękowa w OS/2 Warp3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 20:12:06 MET DST

Dariusz Kubiak <derik_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Witam serdecznie grupowiczów.

Witaj!

> Powróciłem do OS/2 Warp 3 Connect po kilku latach przerwy. Mam problem z
> zainstalowaniem karty dźwiękowej zintegrowanej z płytą główną MSI.
> Jakich sterowników mam użyć, aby system zagrał ?

Sterowników uniaudio. Obsługują one większość chipsetów muzycznych
zintergowanych z płytą główną.

Tu o nich poczytasz: http://os2.kiev.ua/en/uniaud.php

> I drugie pytanie. Mam dostęp do Internetu przez LAN, ale jak mogę
> zobaczyć inne komputery(Windy) w sieci ?

Poprzez odpowiednie protokoły w konfiguracji MPTS. Koniec końców i nikt
tego jednak nie stosuje bo o wiele lepiej jest wykorzystać do tego celu
FTP :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564