Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 16:34:04 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> To nie powinieneś mieć animacji.

Ale mam właśnie! Cholera się zawsze aktywuje, nie pamiętam jak to
ustawiłem, ale chyba było możliwe jakoś, że albo całe się przyciemnia albo
skacze tak do środka, a to drugie to już denerwuje. I gdize to wyłączyć?

> Tą zakładkę włącza się w :
> XWorkplace Setup->Zakładka "Features"->"Startup/Shutdown features"->
> ->Enable eXtended Shutdown

No i włączyłęm, no i nic... Dalej mnie ta animacja dobija, nie wiem jak z
potwierdzeniem bo wprawdzie w shutdown jest, ale w confirmation dalej nie
ma nic...
Przetestuje to powiem..

> Generalnie robię backupy świadomie - RoboSavem

Ja zipem wszystko, ale to tak na wszelki - na szybko do odzyskiwania
ostatnich danych :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564