Re: HPFS+DOS/Windows

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 01:37:08 MET DST

Jelcyn <jelcyn_at_NOSPAM.hat.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Witam,
> ma ktos namiary na jakis program pozwalajacy na korzystanie z partycji
> HPFS pod DOSem/Windowsem ?? Bo OSa na FAT instalowac nie bede ;-)

Zależy. Było kilka takich śmieci kiedyś na hobbesie. Dawało to mocno
kulawy dostęp do partycji. Pewłny można spod win NT do wersji 3.5 :) Z
tego co wiem to również sterownik (pinball.sys) przekombinowali na win2000
i tam całkiem przyjemnie działa, nie wiem bo nie chcę osobiście by to g...
miało dostęp do niego :)

> Jako ciekawostke podam, ze PartitionMagic 8 nie obsluguje partycji HPFS,
> ale wersja 5.0 obsluguje (!). Aby bylo ciekawiej, bootMagic 8.0 owa
> partycje przynajmniej roizpoznaje jako HPFS (PMagic nie rozpoznaje nawet
> typu partycji)

PM obsługuje HPFS dokładnie do wersji 7.1. Sam swego czasu używałem
trójki, ale tylko dlatego że nie odczuwałem zmiany, a miałem ten programik
zaraz po wyjściu na rynek :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564