co mam zrobic z tym pudelkiem i dlaczego wyrzucic?

Autor: pigwa (pigwa3_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 11:49:06 MET DST

witam wszystkich
pytanie w temacie oczywiscie przekorne...

niedawno padl na amen moj stary dobry wysluzony AMD 5x86 133MHz z OS/2
Warp v.4 na pokladzie
jak go zainstalowalem po zakupie tak dzialal i nawet sie nie jakal,
nawet fixow nie instalowalem bo nie bylo na nim netu ani nowych urzadzen

ale zdechl
odkopalem pudelko plytki...
naczytalem sie w sieci o eComStation i zastanawiam sie czy to stawiac na
nowiutkim Athlonie z 500RAM i 60GB hdd
wiem ze nie pojdzie od reki, ale nie wiem co z nim robic, wiem ze gdzies
to ju zbylo walkowane, ale albo slabo szukalem, albo jest mocno rozproszone

prosba goraca: podpowiedzcie czy jest sens sie bawic i jesli tak to od
czego zaczac?

--
Piotrek
pigwa_at_infocentrum.nospam.com