Re: Problem, os mi zdechl :(

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 17:53:53 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Dzieki wszystkim za odpowiedzi :)
> wczesniej szukalem plikow os2.* w \os2 ,
> niestety byly tylko os2.!!! . zadnych bak.
> katalogu current tez nie ma, bo .... nie ustawilem na desktopie
> archiwizacji. ech. po prostu "super" lama ze mnie.
> desktop udalo mi sie odpalic z selective. co dziwne,
> zachowal mi kilka katalogow na desktopie. nie mam pojecia jak.
> no i oczywiscie zero jakichkolwiek ustawien ktore mialem.
> z tym to sobie juz jakos poradze.
>
> dzieki za rady :)
> btw. to jest tak stara instalacja, ze juz nie pamietam kiedy to
> instalowalem.

no niestety zdechlo mi troche wiecej rzeczy niz myslalem.
np. niewiedziec czemu, tcp/ip kompletnie ignoruje plik resolv2 .
mam tam kolejnosc hosts bind, a to bydle robi
na odwrot, najpierw bind potem host.

no niestety chlopaki. klade lache na os/2. teraz juz na serio
instaluje linuxa. tak czy siak, mozecie liczyc na moje wsparcie.
mam nadzieje ze teraz wreszcie zreanimuje strony teamu.

ps: szkoda ze mam tak malo czasu na cokolwiek :(