Re: Weasel i filtrowanie

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 08:02:58 MET DST

On Thu, 10 Jul 2003 21:03:44 +0200 (MET DST), Adam Płaszczyca wrote:

>Witam!
>

>Od jakiegoś czasu walczę z Weaselem i jak na razie zwalczyłem gada
>metodą doskrypcenia ;)
>
>W czym rzecz - otóż mam domenkę oldfield.org.pl i serwerek, który
>pracuje jako MX dla niej. Wypadało by więc, żeby obsługiwał pocztę
>wychodzącą i przychodzącą. Niestety - Weasel przyjmuj epocztę bez
>zarzutu, jednak kiedy dostaje z zewnątrz pocztę od użytkownika tej
>domeny (np. trzypion_at_oldfield.org.pl) zaadresowaną gdzieś na zewnątr, to
>pluje, że 'user not local' i odmawia przekazania.
> [...]

Ja mam ustawione tak, że poczta z sieci lokalnej jest obsługiwana z definicji,
a dla klientów "zdalnych" mam włączoną autentykację przez POP3. Tzn.
najpierw muszę się zalogować przez protokół POP3, a potem mogę
robić co chcę, dopóki połączenie nie zostanie zamknięte.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21