Nvidia

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Mon 07 Jul 2003 - 13:57:05 MET DST

Witam

Właśnie w weekend zmieniłem sobie maszynke na nowszą, mocniejszą i
wogóle. Proc Athlon XP, płyta glówna na chipsecie Nvidia Nforce2. Po
przełożeniu twardziela ze starej maszynki OS/2 wstał bez problemu, w
przeciwieństwie do Win, która musiała być reinstalowana. Ale to akurat
normalne jest. Problem się pojawił z driverami których oczywiście nie ma.
O ile dzwięk udało mi się odpalić na driverze uniwersalnym (i gra
całkiem przyjemnie) , o tyle zintegrowana karta sieciowa już mnie
przerosła. Nie znalazłem nic. Może ktoś coś słyszał o driverze sieciowym
dla tego chipsetu na OS/2 lub ECS? W ostateczności wsadzę dodatkową
sieciówkę na jakimś Intelu ale trochę mi szkoda, wolałbym wykorzystać to
co jest.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski