Re: Pronews inaczej ;)

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jul 2003 - 19:05:56 MET DST

On Thu, 03 Jul 2003 16:46:33 +0000, Ninik wrote:

 co do tej pory widziałem pod linuksa jakoś odstaje od niego.

> Pronews jest fajny :) W ogóle w porównaniu z innymi readerami. Brakuje mu
> jedynie małych bajerów, no i dalej nagłówki są niepoprawione, jednak to
> dalej najlepszy reader :)

1. Każda grupa może być w oddzielnym oknie
2. Każda może mieć swoje odrębne ustwienia
3. Naprawdę kilka serwerów równocześnie
4. Oczywiście obsługa binarek
5. Nie tnie się na drobnych błędach jak np. Pan (linuks, winda)

Jak to możliwe że linuksowcy nie zrobili nic takiego ?
Mam w2k i w chcę zrobić VPC linuksa i ECS'a nie dość że wszędzie inne
czytniki będę miał to jeszcze będą jakieś koślawe

Pozdr.

Wojtek