Re: Wspˇ praca z aplikacjami MS

Autor: kyna (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 12:49:55 MET DST

> A co do wycofywania sie z rynku macowego to i dobrze, ostatnio wycofali
> sie Internet Explorera for Mac bo i tak malo kto tego uzywal...

to nie do końca prawda, większość zastrzegała się że mozilla/netscape, ale
netscape dawało dupy przy różnych okazjach. było (jest) parę projektów nie
do końca darmowych (chociażby omni, icab) tylko z klientelą trochę było
krucho. a MS zrobiła przeglądarkę może i najwolniejszą (co na prockach
szybszych od 333MHz nie miało już znaczenia) za to w moim przekonaniu
najbardziej uniwersalną. Natywni makowcy (tzw. ewangeliści) mają niestety
coś z głową i się nigdy nie przyznają do jakiegokolwiek konszachtu z MS (to
zresztą tendencja ogólna wszystkich którzy pieją że nie używają ich
produktów) i nie wiem dlaczego. pracowałem i pracuję od czasu do czasu na
makach do tej pory i jakoś istnienie rozwiązań (jakie by nie były) MS mi nie
przeszkadza.

kyna