Re: Polskie znaki

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 01:43:33 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> da sie ale najpierw trzeba posadzic ostatniego dostepnego fixpaka.

Oczywiście fixa w wersji polskiej - to nie ten ostatni!
Osobiście kombinowałem z wydłubaniem z ostatniej wersji polskiego
plików zawierających polskie teksty i zapodaniem ich do wersji ostatniej
anglojęzycznej - działanie możliwe. Jeżeli natomiast chodzi tylko o
polską klawiaturę i czcionkę, to wystarczy podmienić pliki dotyczące
obsługi strony kodowej i klawiatury programisty oraz dokonać stosownych
zmian w config.sys.
Wszystko prościutko i na piechotę - wychodzi bez problemu.

Dokładniej - w configu:
DEVINFO=KBD,PL457,E:\OS2\KEYBOARD.DCP
COUNTRY=048,E:\OS2\SYSTEM\COUNTRY.SYS

Jeżeli system jest używany do pracy, to spokojnie powiem, że da się
wszystko zrobić i to nie w metrażach, które oferuje sławny Bil.

Pliki w załączeniu

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >