process killer ?

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 17:26:50 MET DST

Witam,

Szukałem jakiegoś kilera procesów i utkąłem w martwym punkcie.
WATCHCAT: Nie mogę używać bo mi myszka szalej co kilka sekund
inne które wydają się sensowne (oferujące również hard kill i
reagujące na C_A_D) do hard kill'a wymagają pliku hf86sup.sys.
Znalazłem ale archiwum o struturze XFree86/lib/ w którym jest owy
hf86sup.sys i hf86sup.sym nie zawiera żadnego readme.
Jak to uruchomić ? jakieś wpisy do configa ?
Nie mam XFree (mam zainstalowanego HOBLink'a - którego zresztą jeszcze
nigdy nie użyłem).
Czy mam zainstalować Xfree ?
A może jakiś inny dobry killer ?

Pozdr.