Re: WspĚÉpraca z aplikacjami MS

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 12:13:41 MET DST

Radagast wrote:

jeszcze slowo wyjasnienia. piszac o mozliwosci odpalania aplikacji
windows,
mam na mysli to co sie otrzymuje z systemem. koledzy opisali czym
mozna te braki zalatac.

> A na czym polegają różnice pomiędzy Warpem 3 a 4? Tzn. najistotniejsze. Czy
> jest pomiędzy nimi kompatybilność w obie strony czy jednokierunkowa jak w
> MS? Krótko mówiąc warp4 to nowy system czy zaledwie warp3 po poprwkach
> kosmetycznych?

systemy sa rozne, ale w bardzo duzej czesci kompatybilne ze soba
w obie strony. jest tez sporo kosmetyki, sporo rzeczy poprawiono.
poza tym ostatnie darmowe fixpaki do warp4 instaluja kompletnie
nowy kernel. mimo to kompatybilnosc jest zachowana.
aha. do warp4 dorzucono kilka nowosci, ktore teraz juz
nowosciami nie sa :) np. system dyktowania "voice type",
wersja tylko z kodem windows, inna belka zadan na pulpicie
chociaz stara tez jest dostepna, bonuspack z jakims
edytorem tekstu, arkuszem, baza danych.

> Radek
> P.S. I jak wygląda sprawa pl-znaków?

po prostu one sa :) w warp4 sa tez dostepne dwie klawiatury,
maszynisty i programisty, nawet w wersji angielskiej udostepnionej
na polskim rynku. jest tez wersja spolszczona.
ja uzywam angielskiej, ze wzgledu na fixpaki.